woensdag 27 juni 2007

Weer terug...

Nadat mijn vorige blog zonder enige reden opeens van het net verdween zonder dat ik daar nog in kon komen ofwel de database kon backuppen ben ik erg stil geweest. Maar nu met dit bloggen via Google wordt het wel heel erg makkelijk gemaakt. Ik heb niet de pretentie dat ik voor een miljoenenpubliek aan het schrijven ben maar ik heb gewoon weer wat last van exibitionistische-blog- neigingen en dat mogen jullie lezen!

Ten eerste ben ik natuurlijk weer van plan om het thuisfront op de hoogte te houden als ik ergens niet in Nederland ben. Over een maandje ben ik -dit keer een bescheiden maandje- op vakantie naar het Zuid-Oosten van Europa. Daar later meer over. Ik wil ook als ik achter mijn computer in de Koog zit wat gaan typen over van alles en nog wat. De bandjes die ik zie of hoor, de biertjes die ik drink of brouw, de muziek die ik hoor of maak, die dingen die ik wil doe of nog wil doen.

Geen opmerkingen: