donderdag 19 juli 2007

Kiten of kotsen

Naast het gepoedel onderwater ben ik tegenwoordig ook vaker op het water te vinden. Of eigenijk is het de bedoeling dat ik op en over het water ga, maar momenteel is het nog erg veel water happen. Ik heb enkele weken geledenn samen met Frank een Kitesurf-cursus gevolgd op het strand van IJmuiden en sindsdien is Frank is het bezit van een complete set om regelmatig te gaan kiten.

Zo zouden we afgelopen weekend gaan kiten maar het mocht niet zo zijn. Ik was zaterdag even wezen eten bij Da Peppino in Amsterdam. Deze Italiaan heeft mij waarschijnlijk gevulde paddestoelenravioli voorgeschoteld waarvan de houdbaarheiddatum waarschijnlijk ergens in het vorige millennium lag. Dus zaterdagnacht en zondag heb ik het toilet van zeer dicht bij bestudeerd. Dit weekend gaan we weer een nieuwe poging doen. Hoewel we de avonden ervoor wel weer uiteten gaan. Dit keer niet bij dubieuze Italianen maar bij een hippe chinees en een goede thai. Ik geloof toch dat ik die Aziaten iets meer vertrouw dan die Italianen (nee ik kijk geen smaakpolitie en wil er ook niets over horen).

Geen opmerkingen: