donderdag 12 juli 2007

Pantherland op Haltpop

Afgelopen zondag had ik mijn vuurdoop met Pantherland (Pandaland voor intimi)। Sinds ik in mei de drumstokken heb overgenomen van Roel zijn we enkele weken hard aan de weg aan het timmeren en zondag mochten we in een zonovergoten maar nog altijd diep en duister Assendelft het eerste optreden doen. Na wat hiphop en coverbands mochten we knallen.


Voor een eerste optreden ging het zeker naar behoren. Veel positieve reacties en het publiek goed warm gespeeld voor de Virgins en Butcher Babies die nog na ons kwamen. Volgend jaar -na het maken van wat nieuwe nummers- zullen we meer actief aan de weg gaan timmeren. Er wordt gefluisterd over nieuwe demo, optredens en zelfs een korte buitenlandse tour.

Pantherland is nu momenteel de enige band waar ik heel actief mee bezig ben. Ik speel met ex-16stitches gitarist Jerry nog in een projectje maar dat staat nog steeds heel erg in de steigers en ook vorige maand met Robert (net zoals ik voormalig ex-pane) in een uitverkochte Melkweg gespeeld in het voorprogramma van Vive la Fete als live electro act Smithee.

Geen opmerkingen: