dinsdag 16 oktober 2007

Pantherland in de Kade

De eerste keer na de zomer, en de tweede keer voor mij, kon ik met Pantherland (Pandaland voor intimi) rocken. In het immerbekende Kade in Zaandam (voor hoelang nog?). Ik weet niet eens de hoeveelste keer het is dat ik daar speel, met 16 Stitches en met Pane hebben we daar meerdere keren gespeeld. En nu dus met Pantherland.

Met 3 bandjes in de kleine zaal en Pantherland als tweede. Als tweede spelen is het meest relax omdat tijdens de eerste band de notoire laatkomers pas binnendruppelen en bij de laatste band er laatste treinen gehaald moeten worden.

Als eerste speelde Fearless Skies uit Krommenie. Pas het 5e optreden voor deze band die nog wat strakheid en een scherp randje missen. Een beetje zoetige poppunk in de stijl van Taking back Sunday en The Used.

Vervolgens mochten wij...

... natuurlijk niets dan goeds :)
Nou ja na een rommelig begin en wat ruzie met het geluid hebben we lekker gerockt. Vooral de nieuwste nummers kwamen er lekker uit. Tijd voor veel meer shows.

Als afsluiter de Hoofddorpers van For Japan. Ondanks een dubieuze Japanse oorlogsvlag als logo is het een prima bandje. Strakke punkrock zoals Rise Against en Strike Anywhere, At the drive-in kapsels en ondanks de mooie versterkers ook wat geluidsproblemen.

1 opmerking:

Anoniem zei

geef mij maar weer de schuld! "wat problemen in het begin":P